Leta i den här bloggen

söndag 17 oktober 2010

Mobiltelefon!!

Alltså vad är det med kvinnor och mobiltelefoner? Kanske inte alla kvinnor men många av dem. När en man skickar ett mess till någon polare (en annan man) så tar det max 2-5 minuter innan svaret kommer tillbaka. Skulle det mot förmodan inte komma något svar så snabbt så är det för att han inte har hört mobilen. Men när en man skickat ett mess till en kvinna så tar det ju fan flera dagar innan man får ett svar. Vad är problemet? Jag kan ju bara tala från mig själv och säga att det är jävla så irriterande.

Jaha som vanligt så har man jobbat lite i helgen. Blivit lite sjuk, eller lite feber som kommer vara borta om 1 dag eller något liknande. Haft den mest underbara natt på jag vet inte hur länge. Men trots detta så känns det som ett stort hål in kroppen. Kanske på grund av det jag skrivit ang. mobiltelefoner.

Sitter just nu och lyssna på det kanske bästa jag hört på länge. Melissa Horn och hennes låt, Jag kan inte skilja på. En låt som är sjukt bra.

Förutom detta så har det väl varit lugnt. Och jag har väl inte så mycket att tillägga just nu så jag lägger ner skrivandet för idag så kanske det kommer något nytt i veckan i stället.

En stor puss och kram till Cat, Miss You Alot!!! Och ni andra får helt enkelt nöja er med…

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar