Leta i den här bloggen

söndag 17 oktober 2010

Att göra fel!!!

Det borde väl vara något som alla har gjort någon gång. Jag kan väl inte vara ensam om det eller?? Ibland gör man till och med saker som man inte själv kan se vart det leder fören det är för sent. Men jag erkänner när jag gjort fel och det har jag verkligen gjort denna gång. Men är det mänskligt att göra fel?? Ibland undrar jag faktiskt om det är det. Så här med facit i hand så kan jag säga att hade jag vetat då vad jag vet nu så hade jag verkligen inte gjort som jag gjorde. Med en tanke i mitt huvud att verkligen vara snäll så blev allt så otroligt fel.

Hur kan man göra för att det ska bli bra igen? Ja det är något som jag faktiskt inte vet just nu. Jag kan bara be och hoppas på att det verkligen blir bra igen för min mening har aldrig varit att såra någon medvetet. Jag skulle i princip kunna göra precis vad som helst för att det skulle bli bra igen men inte ens det är tillräckligt just nu verkar det som. Svansen mellan benen får man helt enkelt bara finna sig i att man har gjort något som blivit så fel att en människa inte vill veta av än mer. Och det kan jag säga att det verkligen gör ont.

Att något så underbart och helt fantastiskt skulle sluta så här kunde jag inte ens fantisera om. Så vad ska jag göra. Jag kan säga förlåt 10000 gånger men det hjälper inte. Jag kan ge dig allt du vill ha men det hjälper inte heller. Det enda jag har som är något av värde är mitt hjärta. Det kan jag ge dig för all framtid men jag är inte säker på att det heller hjälper. Du vet ju så väl att jag verkligen vill vara med dig hela tiden och att jag vill dela mitt liv med dig. Du är allt jag någon sin velat ha. Jag kände det redan första gången jag så dina ögon, då visste jag att det var dig jag ville dela mitt liv med. Men även att du vet allt detta så känner jag att det inte räcker. Allt på grund av ett fel, jag väckte inte dig. Jag ville inte väcka dig efter som du inte hade fått någon sömn på hela natten.

Kärleken är verkligen underbar när den fungerar, men när den få en oanad kraft och vänder sig till en olycklig kärlek gör den bara ont.

FÖRLÅT!!!

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar