Leta i den här bloggen

fredag 22 oktober 2010

I slutändan är allt bara musik!!

Sitter och lyssnar på en låt som har etsat sig in i hjärnan. Det är så jag funkar. Jag binder allt och alla till musik och det är till den sinnesstämning jag vänder tillbaka när jag tänker på något eller någon. Just nu sitter en lite fröken fast precis där jag inte vill. Eller kanske mer att jag hade hoppats på mer. Men i nu läget finns det inget jag kan göra så därför får jag leva vidare med henne in musikens underbara värld.

Har kommit in i en fas där jag gått tillbaka till en tid i livet när det gäller musik. Musiken som jag lyssnade mycket på som tonåring. Artister som LL Cool J, Run DMC, Beastie Boys, Public Enemy, Fat Boys mm. var givna artister som låg framme vid vinylspelaren på den tiden. För att senare gå över till en artist som jag än idag faktiskt följer och lyssnar mycket på, Petter. Säga vad man vill men detta är en man som verkligen får saker och ting gjort.

Tro det eller ej, men själv har jag lite av denna sortens musik liggande som jag faktiskt tänkte dra igång nu. Vet dock inte när man kan förväntas höra första demon på detta då men det ska nog inte behöva ta så lång tid. Och nu undrar ju säkert många…. Va fan har han slagit i huvudet precis hur jävla hårt som helst eller. Nä så är det faktiskt inte men ibland får man sig en tankeställare när man bollar idéer med folk. Detta är precis vad som har hänt nu och där med så har jag tagit detta beslut.

Jag säger som jag bruka göra, hur svårt kan det vara liksom. Det är ju musik som legat i blodet och bara väntat på att få komma ut så ja det är bara för dem som är intresserade att invänta demo Nr.1. Ska faktiskt bli riktigt kul. Vet redan nu att det kommer att stinka mycket 80 tal om det jag kommer att gör men va fan, det är ju bara en kul grej liksom. Jag kan ju inte bry mig mindre om folk skulle säga, nja bra och bra det stinger 80 tal om nästan allt. Som vanligt så vet ni som håller till här och läser att jag allt som ofta skiter i vad folk tycker.

Nä nu ska jag mata hjärnan med lite tunga beat. Och till den lilla fröken som finns i mina tankar dygnet runt, XXX - Hugs and kisses, love you!!

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar