Leta i den här bloggen

torsdag 3 december 2009

No Way!!

Nä detta funkar inte längre, jag måste ha ett jobb några timmar om dagen så att det kommer in lite kulor. Nu är det ultra kris, fick en fet elräkning som ska in nu i veckan och är helt black. Fattar inte riktigt hur det ska gå till. Men hur svårt kan det va att få tag i ett jobb några timmar om dagen. Det är ju inte så att jag söker en fast anställning för resten av livet. Bara lite som kan hjälpa till att dryga ut kassan. Det måste finnas något.

Var en sväng på Bernts innan idag och köpte mig en prutad vaniljlatte haha. Det är fantastiskt att det går att pruta vad man än kommer. I alla fall, det ramlade in en trevlig människa eller några var det som tittade in men inte som hängde på vårt kitt. Aja hade varit kul om det hade kommit lite mer folk men vad förväntar man sig av Gislaved? Fattar inte det men jag kommer att sitta där nästa torsdag igen om någon känner för att titta in då istället.

Förövrigt är det lugnt och jag är så otroligt trött så det blir nog att lägga sig tidigt ikväll. Ska bara kolla några avsnitt vänner först. Är inne på s7 nu, ja så fort går det när man inte gör något annat än bara kollar film. Låter rätt patetiskt eller hur? Men jag känner inte för att göra något annat heller så jag mår rätt väl med den situationen som är, förutom pengar då vill säga.

Finns det något som är mer annoying än folk som inte kan bestämma sig. Alltså lovar en sak och bara kort efter kommer det nya besked. Fan jag hatar verkligen detta. Men mår man bättre av hat? Nä det gör man inte så därför skiter jag i det i stället.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar