Leta i den här bloggen

tisdag 8 december 2009

Julledighet!

Okej, jag sitter och funderar på om man verkligen ska fortsätta med detta. Skriva blogg ger inte ett jävla skit längre och det verkar som mer och mer folk tycker det samma. Jag har det jag behöver för mina studier och vet precis vad som ska göras för att det ska funka. Att bara skriva för att några få tycker det, nja det känns ju lite så där måste jag väl säga. Jag tror jag ska lägga mer tid på att få fram det bilder jag behöver för min jobbansökan i stället.

Jag kan väl säga så mycket som att jag kommer ta lite ledigt över jul i alla fall. Ta den tid som behövs för att fundera på om jag ska fortsätta över huvudtaget. Men även om jag inte kommer att skriva här så kommer jag ju inte dö för det. Taskigt läge för er som tycker det borde vara så haha. Jag kommer att jobba vidare på min webbsida, kanske kommer att starta en liten uppdateringsblogg där i stället. Men då blir det bara fotosnack och inte något annat. Men alla är ju givetvis välkomna att titta in där för det, läsa lite om hur det går för mig inom den branschen.

På torsdag blir det inte något Bernts, tror jag inte i alla fall. Ska köra vidare på min nybörjarfotokurs då. Men på fredag så kommer jag att titta in där efter skolan, men det är i jobb ärende så då blir det nog inte så mycket tid över för allmänt snack. Jo det kommer det givetvis att bli, om det är någon som vill sitta och tjöta lite så går ju det givetvis bra. Men det får bli efter mitt jobbärende.

Förövrigt så har jag inte så mycket mer att säga förutom att jag finns för er som vill och behöver det. Ni vet var och hur ni kan få tag på mig så är det något så är det bara att slå en pling eller titta förbi. Love you all!!!

Och för sista gången på länge så säger jag……………….

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar