Leta i den här bloggen

onsdag 20 april 2011

Var ska jag börja??

Det är fan inte lätt att börja skriva efter som det är så mycket som jag skulle vilja säga…

Att det finns människor som man inte tycker om vet vi ju alla. Men att människor kan bli som ombytta bara för de träffar andra människor är ju helt sjukt. Jag tänker på en speciell person och som vanligt så hänger jag inte ut några namn efter som min erfarenhet säger emot det. Men att du skulle bli en sådan jävla wannabe trodde jag faktiskt aldrig. Skaffa dig ett liv för fan. Du tror med fullaste allvar att livet går ut på det som du håller på med men du har så in i helvetes fel så du anar tydligen inte det själv.

Kanske dags att ta sig en funderare innan det är för sent… Jag skiter fullständigt i dig från och med nu och det är inte ens lönt att du funderar på att höra av dig mer. En person som är kappvändare, lögnare och helt enkelt ett stort jävla svin är absolut det sista jag behöver i mitt liv… Du var en underbar vän men nu känner jag knappt igen dig. Du snackar massa skit bakom min rygg om saker du inte har med att göra.. Okej för att du ska fatta att jag verkligen menar allvar. Du kan dra så långt åt helvete som du bara kan, visa dig inte i närheten av mig mer. Gör du detta som jag ber dig om så gör du mig väldigt lycklig..

Alltså märker du inte att dina vänner blir färre och färre?? Du tror du skaffa nya vänner men det enda du gör att skaffa ett nytt utrymme för att fly i så du slipper ta i tur med det du borde göra… Fan så patetisk du är.

Japp jag vet att ni kanske tycker att det är skit tråkigt att läsa detta som jag skrivit men som vanligt så är det ett val man gör. Passar det inte så läs inte min blogg då.

Att bli så förbannad över en människa som jag är nu är inte bra jag vet det. Det kostar bara massa negativ energi som jag kunde gjort något bättre av istället. Men ibland kan inte ens jag hålla det inom mig. Men nu känns det bättre och jag hoppas verkligen att jag slipper se dig något mer.

För att vända det hela nu då, hur nu det är möjligt… Skolan är igång igen och den är tråkigare än någonsin. Fyy fan säger jag bara, men det är väl bara att stå ut.

Vad det gäller kvinnor så borde jag veta bättre. Fattar inte ens själv vad det är jag håller på med längre. Skulle jag kunna gjort det ogjort som jag sagt till dig skulle jag gjort det. Du är inte på långa vägar värd att lägga någon energi på. Inte ens för en natt. Jag känner din typ för väl och har varken tid eller lust att sätta mig i en ny situation som bara blir as jobbig att ta itu med efter några månader.

Hahaha ja det gick ju bra att vända den trenden… nä detta får bli ett riktigt hat inlägg så är det bara. Men det känns skönt att fått spy lite galla på de losers som verkligen tror att de ska vara något betydelsefullt för mig… Tillåt mig skratta högt AAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!

SEE YOU AROUND SOMETIME/Saint

1 kommentar:

  1. har du gett upp bloggandet eller har du en ny blogg du skriver i? :)

    SvaraRadera