Leta i den här bloggen

måndag 11 april 2011

Så kan det va!!

Ja men va bra det gick att uppdatera bloggen varje dag… Kan bara säga att mitt liv är fullt och skulle behöva 10 timmar till per dygn men nä. Hinner inte skriva nu heller men jag tar mig den tiden för att ge mina läsare lite att tänka på…

Har precis lyssnat på kanske den bästa låten någonsin. Eller i alla fall när det kommer till svensk musik. Artisten heter August Rex och låten heter Mamma. Jag kan bara säga att dessa funderingar har jag haft riktigt länge och kommer säkert fortsätta att ha dom rätt lång tid till. Men att en person kan skriva ner det så väl hade jag ingen aning om.

Ett stort tack till min underbara och söta lilla vän som berättade för mig att denna personen ens fanns. Ingen stor värld vi lever i tydligen.

Nä men i alla fall för den som vill lyssna så finns länk till låten på youtube längst ner. En annan sak som precis slår mig i skrivande stund. Våren är ju här. Hur underbart är inte det då? Tog mig faktiskt tid till att gå ut och fotografera åt mig själv lite i söndags. Detta är ju dock inget man är bortskämd med. Men som vanligt fick jag en bild som jag tycker väldigt mycket om och den lägger jag ju givetvis upp här.

Hoppas att allt är bra med er och ja jag sak försöka uppdatera er snart igen…

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint


http://www.youtube.com/watch?v=tCGvcjtKeNs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar