Leta i den här bloggen

fredag 25 september 2020

Comeback!!


Jaha då var man här igen då. Det ska ju bli mycket spännande och se hur många som hittar hit. Ännu mer spännande hur många som kommer börja läsa igen. Även om det kommer bli många konstiga tankar och funderingar om alla dess möjliga grejor, så tänkte jag i alla fall försöka att vara positiv i mitt skrivande. Det är över 8 år sedan jag var här och skrev. Och då tänkte jag fortsatt men det som mycket annat rann ut i sanden.

Att vara positiv i sitt skrivande kan många gånger vara jätte svårt efter som man känner annorlunda i själen och i hjärtat. Så det där med positivt skrivande kom jag precis på nu att det kan vi nog glömma. Men jag tittade tillbaka på det jag skrivit tidigare och jag läste även kommentarer som var inskickade. Ja vill inte skriva här hur de kommentarerna var formulerade men det var inte alltid jätte positiva.

Aja det är jag som bestämmer här, och det jag vill ta upp och dela med mig av gör jag oavsett ämne. Men några säkra ämnen som kommer komma är ju såklart livet, känslor, vänner, väder och vind. Ni får jätte gärna kommentera inläggen. Ni får skriva hur ni vill till mig. Jag kommer inte hänga ut några namn eller liknande, men tro mig skit får skit tillbaka och det kommer vara öppen skrift på det.

Nog om detta, det ska bli kul att få fart på bloggen igen. Även om det kan vara det som är absolut mest ute i nu tid att göra. I dagens läge är det ju youtuber man ska vara för att folk ska tycka det är bra. Men jag kan nog inte bry mig mindre om vad som är inne eller ute. Så med det sagt så säger jag som alltid tidigare.

See You Around Sometime!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar