Leta i den här bloggen

måndag 21 november 2011

Sömnlös!!

Det är ju lite märkligt att man ska somna till typ 2 timmar innan man ska gå och lägga sig. Nu ligger man ju här och är precis hur pigg som helst. Och imon i skolan blir det samma visa igen sitter och somna på föreläsningarna. Inte så bra kanske.

Har precis läst igenom mina bloggar. Eller inte mina men de bloggarna jag följer. Säger bara en sak. Jag vill se mer!!! :)

Jaha annars har det inte hänt så mycket. Varit ledigt idag och igår. Känns lite konstigt när man är van vid att alltid ha något att göra. Har dock spånat lite över det som komma skall. Med lite hjälp och tur kan det nog vara då att det kan bli klart tills våren 2012.

Kan inte säga mer om detta i nu läget efter som jag inte riktigt vet hur det hela kommer läggas upp. Men ni kommer märka det. Och när det börja närma sig så kommer ni alla bli inbjudna :) hihi.

Nä det är inte min födelsedags fest jag snackar om. ;)

Letar fortfarande efter modeller. En del av de modellerna som man hade hoppats på har ju visat sig vara en bluff och där med skiter jag fullständigt i dom. Taskigt läge att ni inte får vara med när det väl händer haha.

Men är det någon som är intresserad och vill stå lite framför kameran för ett kommande event så bara säg till.

Lättast gör man i att maila mig på bmefoto@gmail.com och berätta lite om er själva.

Nä nu ska jag fixa till lite skärmdumpar. Så som vanligt säger jag väl då.....

See you around sometime!! /saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar