Leta i den här bloggen

torsdag 4 november 2010

C:A:P

Märkligt vad folk är nyfikna. Men visst jag ska förklara. För det första C:A:P är inte en person. Det är ingen kvinna och det är ingen man!!! Det är en helt enkle jävla förkortning. När den skrivs i ett sammanhang så ska den givetvis sättas inom parantes eller som överskrift. Jag är ju dock inte felfri som alla ni andra är som läser all skit jag skriver i min blogg. Jag glömmer ju faktiskt sätta ut parantes ibland. Ska tänka på det kommande gånger jag gör inlägg i MIN EGEN blogg. Detta blir ju väldigt förvirrande för folk och där med uppstår frågor.

När jag sen skriver i min blogg betyder det inte att det jag skriver rör det absolut sista timmarna i mitt liv. Det betyder heller inte att det som står skrivet här gäller dig!!! Visst man kanske känner igen vissa situationer och tänker hmm detta måste ju vara mig han skriver om, men, NEJ så behöver inte fallet vara. Ni som undrar över vilken tid inlägget gäller behöver inte lägga ner tid att fråga detta. Det är något som jag själv håller inom mig som ingen har med att göra. Alla får helt enkelt tro vad dom vill för det gör ni ju redan ändå. Så nu är det ju bra med detta då.

Avslutningsvis tänkte jag bara sammanfatta lite tankar. Ibland bestämmer jag mig för att göra saker som inte alltid blir som jag tänkt. Det kan gälla jobb, kärlek, vänner. Nästan vad som helst med andra ord. Detta skriver jag om här, sen blir planen ändrad. Ska jag då behöva förklara detta för er. Nä skulle väl inte tro det.

Ni som är mina vänner lever så nära mig så ni vet hur mitt liv ser ut. Ni andra har kanske inte med det att göra då. Och skulle jag mot förmodan göra lite spekulationer i något som sedan visar sig vara fel, så åter igen är jag inte felfri som ni.

C:A:P = Capture And Proceed, och för er som är dåliga på engelska så betyder det i runda slängar. Fånga och fortsätt. Ett tanke sätt som jag använt mig av hur länge som helst. Nu kan ni sluta fundera så jävla mycket och sköta era egna liv istället.

SEE YOU AROUND SOMETIME /Saint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar